søndag 22. januar 2012

Herlig lørdag


Det har vært en herlig lørdag. Akkurat slik den skal være. Jeg dro sammen med Birgit og lillebroren og søskenbarnet til Vassfjellet og brukte litt energi i bakken helt til det ble mørkt og jeg ble kald. Prøvde å lære Birgit litt slalom og jeg synes hun er tøff og flink til å være nybegynner. Hun kjørte ganske fort, selv om den riktige teknikken ikke er der. Jeg mener det er viktig å føle seg trygg, ha følelsen av kontroll og kjenne at noe er gøy og at du mestrer det å bare stå på dem i ganske stor fart ned en bakke, før en øver seg på teknikker. For da vil det komme litt etter litt. Det tok meg faktisk en stund før jeg klarte å stå ordentlig. Ble mye ploging før jeg kom så langt.


Birgit i farta!

Inger i farta!

Ser ut som jeg klarer det litt iallefall...

Fornøyd Birgit!

Bremser så snøen fyker.

Flinke Birgit!


Iallefall en herlig lørdag, herlig å kjenne seg fysisk sliten. Så dro jeg og Fredrik var på kino med Janne og Morten, og så: "A dangerous method". En interessant film bestående av veldig mange dialoger, tanker og samtaler.
A Dangerous Method handler om utviklingen av psykoanalysen 
og konflikten mellom analysens foregangsmenn."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar