tirsdag 23. mars 2010

Jeg vant visst!

Jeg vant visst! Ikke visste jeg med en gang hvorfor jeg hadde vunnet og hvor det kom fra...

Hei!

Gratulerer! Du har blitt trukket ut som den heldige vinneren av en Earth Hour t-skjorte J

Send oss navn og adresse og ønsket størrelse (dame S, M eller L, eller herre M eller L) slik at vi får sendt deg t-skjorta.

Med vennlig hilsen,

Evelyne Gildemyn

Trondheim kommune, Miljøenheten


Ny konkurranse!Vår forrige konkurranse er avsluttet og vinneren er trukket: Inger :) Ny konkurranse: "50 måter å skru av lyset på" - legg inn en kommentar nedenfor og fortell oss din mest kreative måte å slå av lyset på. Husk å sende oss navn og adresse på e-post miljoenheten.postmottak@trondheim.kommune.no slik at vi kan send deg t-skjorte.http://www.trondheim.kommune.no/earthhour
Syntes det var veldig gøy! Jeg har det med å vinne noen ganger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar